eBoi
Jak załatwić sprawę?
POSTĘPOWANIE ADMINISTRACYJNE W SPRAWACH Z ZAKRESU USTAWY O PROMOCJI ZATRUDNIENIA I INSTYTUCJACH RYNKU PRACY
Sprawy z zakresu ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy są rozpatrywane co do zasady w drodze decyzji administracyjnych, chyba że przepisy ustawy nie wymagają tej formy.
Niezwłocznie są załatwiane sprawy, które:
- nie wymagają zbierania dowodów, informacji, wyjaśnień;
- mogą być rozpatrzone w oparciu o dowody przedstawione przez stronę;
- mogą być rozpatrzone w oparciu o fakty i dowody powszechnie znane organowi z urzędu lub możliwe są do ustalenia na podstawie danych, którymi rozporządza organ.
Załatwienie sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego następuje nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.
Organem właściwym do wydawania decyzji w sprawach indywidualnych z zakresu ustawy o promocji zatrudnienia (...) jest Starosta Policki, z upoważnienia którego działa Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Policach oraz inni pracownicy przez niego wyznaczeni w szczególności do wydawania decyzji administracyjnych, postanowień i zaświadczeń.
Postępowanie administracyjne jest dwuinstancyjne. Od wydanej w toku postępowania administracyjnego decyzji nieostatecznej służy stronie odwołanie do Wojewody Zachodniopomorskiego w Szczecinie wniesione za pośrednictwem Starosty Polickiego, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji, złożone w Powiatowym Urzędzie Pracy w Policach.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Wioletta Woźniak | 15-10-2009 10:56 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Wioletta Woźniak | 15-10-2009 |
Ostatnia aktualizacja: | Wioletta Woźniak | 12-04-2013 13:55 |