eBoi
Jak załatwić sprawę?
DODATEK AKTYWIZACYJNY
Podstawa prawna: art. 48 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2021 r. poz. 1100 z późn. zm.) oraz § 4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 18 sierpnia 2009 r. w sprawie szczegółowego trybu przyznawania zasiłku dla bezrobotnych, stypendium i dodatku aktywizacyjnego (Dz. U. z 2014 r. poz. 1189).
I. WYMAGANE DOKUMENTY:
Wniosek o przyznanie dodatku aktywizacyjnego.
Umowa o pracę, umowa zlecenia, umowa o dzieło.
Warunkiem wypłaty dodatku aktywizacyjnego jest dostarczenie do piątego dnia roboczego każdego miesiąca zaświadczenia potwierdzającego okres wykonywania pracy w poprzednim miesiącu.
Dodatek aktywizacyjny przysługuje od daty złożenia wniosku.
II. OPŁATY:
Nie pobiera się.
III. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Do 30 dni.
IV. KOMÓRKA ODPOWIEDZIALNA:
Dział Ewidencji i Świadczeń.
Miejsce złożenia wniosku: Kancelaria Urzędu (pok. 6) lub punkt informacji.
V. TRYB ODWOŁAWCZY:
Od wydanej decyzji przysługuje odwołanie zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania administracyjnego.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Adam Grabowski | 19-10-2009 07:42 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 19-10-2009 | |
Ostatnia aktualizacja: | Adam Grabowski | 17-03-2022 10:37 |