Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Powiatowy Urząd Pracy w Policach
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

DODATEK AKTYWIZACYJNY

Podstawa prawna: art. 48 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2021 r. poz. 1100 z późn. zm.) oraz § 4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 18 sierpnia 2009 r. w sprawie szczegółowego trybu przyznawania zasiłku dla bezrobotnych, stypendium i dodatku aktywizacyjnego (Dz. U. z 2014 r. poz. 1189).

I. WYMAGANE DOKUMENTY:

Wniosek o przyznanie dodatku aktywizacyjnego.

Umowa o pracę, umowa zlecenia, umowa o dzieło.

Warunkiem wypłaty dodatku aktywizacyjnego jest dostarczenie do piątego dnia roboczego każdego miesiąca zaświadczenia potwierdzającego okres wykonywania pracy w poprzednim miesiącu.

Dodatek aktywizacyjny przysługuje od daty złożenia wniosku.

II. OPŁATY:

Nie pobiera się.

III. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:

Do 30 dni.

IV. KOMÓRKA ODPOWIEDZIALNA:

Dział Ewidencji i Świadczeń.

Miejsce złożenia wniosku: Kancelaria Urzędu (pok. 6) lub punkt informacji.

V. TRYB ODWOŁAWCZY:

Od wydanej decyzji przysługuje odwołanie zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania administracyjnego.

 

Wzór wniosku o przyznanie dodatku aktywizacyjnego.

Wzór zaświadczenia do wypłaty dodatku aktywizacyjnego.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Adam Grabowski 19-10-2009 07:42
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 19-10-2009
Ostatnia aktualizacja: Adam Grabowski 17-03-2022 10:37