eBoi
Jak załatwić sprawę?
Nabór na stanowisko Specjalista ds. rozwoju zawodowego - stażysta w Centrum Aktywizacji Zawodowej (oferta 1/2025)
Nabór na stanowisko Specjalista ds. rozwoju zawodowego - stażysta
w Centrum Aktywizacji Zawodowej (oferta 1/2025)
POWIATOWY URZĄD PRACY W POLICACH
ul. T. Kościuszki 5, 72-010 Police
ogłasza nabór na stanowisko
Specjalista ds. rozwoju zawodowego - stażysta
w Centrum Aktywizacji Zawodowej
-
Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie,
-
wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia,
-
kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
-
kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office),
-
znajomość przepisów prawa: ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy wraz z aktami wykonawczymi.
-
-
Wymagania dodatkowe:
-
wysoka kultura osobista, bezkonfliktowość, komunikatywność,
-
umiejętność pracy w zespole oraz radzenia sobie ze stresem,
-
umiejętność samokształcenia się, odpowiedzialność, obowiązkowość.
-
Główne zadania na stanowisku:
-
organizowanie i prowadzenie obowiązującej dokumentacji dotyczących szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy,
-
stosowanie ustawy „prawo zamówień publicznych” w związku z organizacją szkoleń,
-
diagnozowanie potrzeb szkoleniowych osób uprawnionych oraz kierowanie ich na szkolenie,
-
współpraca z pośrednikami pracy, doradcą zawodowym oraz innymi działami Urzędu,
-
przyznawanie stypendium szkoleniowego i innych świadczeń dla bezrobotnych, oraz monitorowanie właściwego sposobu ich wypłacania,
-
przygotowywanie dokumentacji do finansowego rozliczenia i oceny efektywności szkoleń,
-
zawieranie umów i udzielanie pożyczek bezrobotnym na sfinansowanie kosztów szkolenia wymagających wyższych kwalifikacji,
-
organizowanie przygotowania zawodowego dorosłych i prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją tej formy aktywizacji bezrobotnych,
-
dokonywanie odpowiednich zapisów w ewidencji bezrobotnych i komputerowej bazie danych,
-
monitorowanie racjonalnego wykorzystania środków FP i innych, w ramach realizowanych programów - ścisła współpraca z działem księgowości,
-
kontrola realizacji zawieranych umów - monitorowanie przebiegu szkoleń,
-
przygotowanie list wypłat świadczeń przysługujących bezrobotnym i ich monitorowanie,
-
realizacja projektów i programów własnych, pilotażowych, unijnych i regionalnych,
-
kierowanie na badania lekarskie określające predyspozycje zawodowe bezrobotnych starających się o szkolenie i przygotowanie zawodowe,
-
pomoc przy realizacji wniosków w ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego
-
Wymagane dokumenty:
-
-
życiorys zawodowy (CV),
-
list motywacyjny,
-
kserokopie świadectw pracy,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
-
kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
-
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, -
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.
-
-
-
Informacje o warunkach pracy:
-
wymiar etatu - 1/1,
-
praca biurowa przy stanowisku komputerowym z obsługą klienta,
-
usytuowanie stanowiska pracy: II piętro w budynku bez windy.
-
-
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty należy składać osobiście w kancelarii urzędu - pokój nr 1 lub przesyłać w terminie do: 20 stycznia 2025 r.
(uwaga: liczy się data wpływu ofert do Powiatowego Urzędu Pracy w Policach) na adres:
Powiatowy Urząd Pracy w Policach
ul. T. Kościuszki 5, 72-010 Police
w zamkniętych kopertach z dopiskiem : „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Specjalista ds. rozwoju zawodowego - stażysta w Centrum Aktywizacji Zawodowej (oferta 1/2024)”
Uwaga:
-
Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
-
Oferty, które wpłyną do urzędu niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
-
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej bip.pup.policki.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie urzędu.
Autor dokumentu: Alicja Kwaterkiewicz
Police, 08.01.2025 r.
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
Administrator |
Administratorem Państwa danych osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy w Policach, mający siedzibę przy ul. Tadeusza Kościuszki 5 w Policach, reprezentowany przez Dyrektora Urzędu |
Dane kontaktowe |
Z administratorem możecie się Państwo kontaktować w następujący sposób:
|
Inspektor Ochrony Danych |
Możecie się Państwo kontaktować również z wyznaczonym przez administratora inspektorem ochrony danych pod adresem e-mail: iod@pup.policki.pl |
Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania |
Administrator będzie przetwarzać Państwa dane osobowe zakresie określonym w art. 221.§ 1, 4 i 5 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz art. 6 i 13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych w celu przeprowadzenia naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze oraz nawiązania stosunku pracy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b, c oraz art. 9 ust. 2 lit. a i b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) |
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych |
Przetwarzanie danych osobowych niewymaganych przepisami prawa przekazanych przez Państwa dobrowolnie w trakcie naboru odbywa się na podstawie udzielonej zgody wyrażonej poprzez wyraźne działanie potwierdzające, polegające na przekazaniu tych danych w dokumentach aplikacyjnych. Udzieloną zgodę mogą Państwo wycofać w dowolnym czasie i w dowolnej formie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem czynności przetwarzania danych osobowych dokonanych przed jej wycofaniem |
Okres przechowywania danych |
Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres do 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru |
Odbiorcy danych (podmioty, którym udostępniamy Państwa dane osobowe) |
Zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych informacja o wyniku naboru zawierająca imię i nazwisko wybranego kandydata oraz miejsce jego zamieszkania jest upowszechniana przez umieszczenie na tablicy informacyjnej w Urzędzie oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP), odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być osoby zapoznające się z informacjami wywieszonymi w siedzibie Urzędu oraz w BIP oraz hostingodawca serwera BIP |
Przekazywanie danych do Państw trzecich |
Administrator nie będzie przekazywał Państwa danych osobowych do odbiorców znajdujących się w państwach poza Europejskim Obszarem Gospodarczym |
Prawa osoby, której dane dotyczą |
Przysługuje Państwu:
|
Informacja o wymogu podania danych |
Podanie danych w zakresie określonym w art. 221.§ 1, 4 i 5 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz art. 6 i 13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest wymogiem ustawowym, ich niepodanie skutkować będzie brakiem możliwości realizacji celów przetwarzania. Podanie innych danych jest dobrowolne |
Profilowanie i zautomatyzowane przetwarzanie danych |
Państwa dane nie posłużą administratorowi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji jak również profilowania |
2
Załączniki do pobrania
Pobierz |
---|
Pobierz spakowane pliki |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Barbara Chruściel | 09-01-2025 12:06 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Barbara Chruściel | 09-01-2025 |
Ostatnia aktualizacja: | Barbara Chruściel | 09-01-2025 13:54 |