Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Powiatowy Urząd Pracy w Policach
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

POSTĘPOWANIE W SPRAWIE SKARG I WNIOSKÓW

Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Policach lub osoba przez niego wyznaczona przymuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w dniach
i godzinach pracy urzędu oraz w każdy poniedziałek w formie dyżuru
w godzinach od 15.30 do 17.00. (po uprzednim złożeniu pisemnego wniosku w sekretariacie urzędu).

Rozpatrywanie skarg i wniosków odbywa się zgodnie z postanowieniami Kodeksu Postępowania Administracyjnego oraz przepisami szczegółowymi.

Skargi (wnioski, petycje) składa się do organu właściwego do ich rozpatrzenia ustnie lub pisemnie, w interesie publicznym, własnym lub innej osoby za jej zgodą.

Organ właściwy do załatwienia skargi (wniosku, petycji) powinien załatwić skargę (wniosek, petycję) bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca oraz powiadomić skarżącego (wnioskodawcę) o sposobie rozpatrzenia skargi (wniosku, petycji).

Przedmiotem skargi może być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez właściwe organy lub przez ich pracowników, naruszenie praworządności lub interesów skarżących, a także przewlekłe
i biurokratyczne załatwianie spraw.

Przedmiotem wniosku lub petycji mogą być w szczególności sprawy ulepszenia organizacji, wzmocnienia praworządności, usprawnienia pracy
i zapobiegania nadużyciom.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Wioletta Woźniak 15-10-2009 10:40
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Wioletta Woźniak 15-10-2009
Ostatnia aktualizacja: Wioletta Woźniak 12-04-2013 13:56